Saul
Geloven in de doorontwikkeling van jeugdhulp
Dan bel je Saul
De eerste ontmoeting met Saul gaat terug naar 2016. In een klein kantoor in Groningen, waar Saul Limonard alles opzette. Een identiteit die veel ontwikkeling door heeft gemaakt en nog steeds dagelijks doormaakt. De positionering van het merk is dan ook dagelijkse uitdaging. Met inmiddels een rijk team aan specialisten, is het een veelbewogen samenwerking.
Uitdaging
De uitdaging ligt in het behoud van een herkenbare identiteit, terwijl het merk zich blijft ontwikkelen. Hierbij is het belangrijk de balans te bewaren tussen ‘vriendelijk’ en ‘specialistisch’.
Onze kracht.
- Strategie
- Branding & design
- Illustratie
- Fotografie & video
- Webdevelopment
- Webdesign
Aanpak.
WORK IT
Met de groei ontwikkelt het bedrijf zich rap. De oude stijl pastte niet meer bij identiteit van Saul. Door meerdere brainstormsessies kwamen tot de kern en volgde een re-branding in huisstijl en website.
Samen met Saul hebben we een brandshoot georganiseerd. Het resultaat vertelt het verhaal van Saul. Fotografie (Douwe de Boer) en video (Re-blak) komen samen en visualiseren volledig het verhaal wat aansluit op de identeit van het merk.
Met de nieuwe uitingen is een grote professionaliseringslag gemaakt.