Ultraware

Ultraware is al jaren specialist op het gebied van maatwerk software en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. De vooruitstrevende en ondernemende houding van Ultraware werd niet meer ondersteund door de huisstijl. Door de Goede Gastvrouw zijn we benaderd om de vernieuwde identiteit en bijbehorend merkverhaal vorm te geven. Het beeldmerk moest in vorm behouden worden, maar met de toevoeging van drie frisse kleuren (symbool voor de drie pijlers) is een nieuw logo geboren.

Naast het logo is een volledig nieuwe huisstijl ontwikkeld, met de nodige middelen voor het 18-jarige jubileum. Van sokken tot duurzame notitieblokken, van belettering tot een heuse groene wand. Met veel enthousiasme hebben we aan dit project gewerkt, tot een ieders tevredenheid. We mogen proosten op een duurzame relatie!

Ontwerp frisse identiteit en creatief meedenken

De uitdaging in dit project lag met name in het opfrissen van het logo op basis van het nieuwe merkverhaal, met behoud van de vorm van het oude logo. Het merkverhaal bevat drie duidelijke pijlers, die herkenbaar terug komen in het nieuwe logo. De nieuwe kleuren stralen betrouwbaarheid, duurzaamheid en specialiteit uit. Bij de uitvoering van diverse middelen, werden we geprikkeld om verder te denken dan een 'standaard' uitvoering.

Huisstijl ontwerp

Een greep van de werkzaamheden: ontwerp van het logo, de houten visitekaartjes, belettering van het pand, duurzame bambooks, sportkleding- en tassen, wijnfleskokers, sokken, presentatiemappen, powerpoint templates, diverse stickers en kaartjes.

Samenwerking

MARKETING
DE GOEDE GASTVROUW
SIGNING
DS RECLAME
logo groningen noorderpoort-20jaar

Noorderpoort 20-jarig jubileum

Design campagne en promotie

Lees meer

Train met Gideon

Branding & Design

Lees meer