Solidstep
Solidstep is door de jaren heen veranderd en daarmee is ook hun identiteit veranderd. Een nieuwe merkpositionering als gevolg. Hierbij hebben wij het traject begeleid en een nieuwe huisstijl en website ontwikkeld op basis van een nieuw merkpaspoort.
De 3 pijlers (vertrouwen, verbinden en vernieuwen) staan centraal in de volledige branding. Deze worden gevisualiseerd door de 3 gekleurde 'treden' in het beeldmerk.


Logo animatie
De animatie is gebaseerd op de 3 pijlers (vertrouwen, verbinden en vernieuwen). De eerste opwaartse beweging staat tevens voor de positieve mindset, waarbij vooruitgang centraal staat. Daarna worden de elmenten met elkaar verbonden en vernieuwd door de horizontale draai. Een mooie visuele weergave van de gedachtengang van Solidstep.

De huisstijl
Een consistente lijn in de gehele uitstraling is altijd van belang. Bij Solidstep wordt elke huisstijlkleur gekoppeld aan een pijler, in zowel drukwerk als op de website. Zo hanteren ze vanaf nu bijvoorbeeld 3 verschillende visitekaartjes.


Samenwerking
- COPYWRITING
- BUREAU KURK
- DEVELOPMENT
- REBEL MEDIA
- ANIMATIE
- BUENAPARTE