Sixpack PT

Het duo van Sixpack PT gaf de uitdaging om een merk neer te zetten dat verbinding en plezier uitstraalt. Serieuze activiteiten, maar met een knipoog. De naam Sixpack draagt daar natuurlijk al aan bij. De naam mocht dan ook verbeeld worden in het beeldmerk, zonder daar herkenbare elementen te gebruiken die veelal in de fitness- en sportbranche te zien zijn.

Termen als progressie, energie en focus kwamen naar voren bij een brainstormsessie. Met plezier in een groep trainen, waarbij de prestatie van een ieder vereist wordt, maar op een leuke manier. De jongens van Sixpack willen iedereen stimuleren en laten ervaren dat sporten leuk kan zijn.

De 6 en de S

Tijdens de brainstorm- en conceptfase kwam al gauw naar voren dat het cijfer 6 en de letter S veel overeenkomsten hebben. Hier is dan ook volop gebruik van gemaakt tijdens het schetsen en de uitwerkingen van deze schetsen. Uiteindelijk is gekozen voor beeldmerk waar zowel de S als de 6 zichtbaar zijn in een schildvorm.

vormgeving logo groningen gastouderbureaunoord

Gastouderbureau Noord

Branding, design & webdesign

Lees meer
logo groningen makelaar pandomo

Pandomo Makelaars

Design huisstijl & drukwerk

Lees meer