RENN4

RENN4 verzorgt gespecialiseerd onderwijs voor leerlingen met specifieke behoeftes op het terrein van leren en gedrag. De onderwijsorganisatie wil betrouwbaarheid, veiligheid en deskundigheid uitstralen. Eerst is de hele website aangepakt en later ook de volledige huisstijl opgefrist.

De nieuwe website is gebruiksvriendelijk door design en functie, waarbij het scholenaanbod centraal staat. De voornaamste actie wordt benadrukt, namelijk: aanmelden. Het logo is ongewijzigd gebleven, maar bevat een nieuwe pay off.

Educatie als leidraad

Vanuit RENN4 lag er de wens om het bestaande logo op te frissen met kleine aanpassingen, waarbij de huisstijl niet volledig op de schop zou gaan. Tijdens de conceptfase zijn diverse voorstellen besproken, waarbij educatie de belangrijkste pijler was in het ontwerp van een beeldmerk. Daarnaast is er gewerkt vanuit de termen: uitblinken, speciaal en groei.

Ondanks de conceptvoorstellen is er gekozen voor het ongewijzigde, huidige logo met enkel een nieuwe pay-off.

Huisstijl, kleuren en meer...

Ondanks de kleine wijziging in het logo, is de huisstijl volledig vernieuwd met allerlei uitingen. Daarnaast is er een styleguide gemaakt voor het logo gebruik binnen de organisatie.

Samenwerking

BRANDING & DESIGN
PHANATIQUE
WEBDEVELOPMENT
SIDNEY VAN RIESEN
vormgeving logo groningen foodtruck churrovida

Churro Vida

Branding, vormgeving website en alle uitingen

Lees meer
logo groningen noorderpoort-20jaar

Noorderpoort 20-jarig jubileum

Design campagne en promotie

Lees meer