Mary Jane Schoenenboetiek

Een nieuwe schoenenboetiek in Groningen; Mary Jane! Mary Jane heeft een jaren '20-sfeer en is een boetiek met een Frans, klassieke identiteit. De kwaliteit staat hoog in het vaandel en het biedt vrouwelijke exclusiviteit. De huisstijl diende dan ook deze 3 pijlers uit te stralen.

Het unieke aanbod van schoenen en de exclusiviteit wordt kenbaar gemaakt door het gebruik van gouden tinten.

Het enthousiasme van de eigenaresses maakte dit project heel verfrissend om aan te werken.

Monogram MJ

Voor het eigen schoenenlabel is een monogram vormgegeven, waarin de initialen M en J zijn verwerkt. Dit monogram is ook in het op maat gemaakte tapijt verwerkt die in de schoeneboetiek te vinden is.

Samenwerking

DESIGN
PHANATIQUE
WEBDEVELOPMENT
PAPERBLUE
INTERIEUR
SPRING STUDIO
vormgeving logo groningen 4mijl

4 Mijl van Groningen

Design diverse communicatie uitingen

Lees meer
vormgeving logo groningen foodtruck churrovida

Churro Vida

Branding, vormgeving website en alle uitingen

Lees meer