Kirup

Voor het nieuwe merk Kirup is een logo gerealiseerd die het product Guayusa kenmerkt in twee elementen: het blad en een veer. Het blad symboliseert het Guayusablad en de veer de afkomst van de drank, namelijk indianen uit de Amazone. Men dronk dit vroeger al om alert en gefocust te zijn tijdens het jagen.

Het geeft een natuurlijke energie die wijst uit de stand van het beeldmerk, namelijk rechtop. Het beeldmerk wordt ondersteund door symbolen en vormen van de indianen. Voor de verpakkingen is gekozen voor een kraft-look, om de natuurlijke producten te versterken.

Concepting

Er zijn veel gedetailleerde concepten voorbij gekomen tijdens het ontwerpproces. Zo is er gevarieerd in lijndikte, vorm en compositie van het uiteindelijke logo. Naast het logo is er een speels patroon ontworpen voor o.a. het visitekaartje en de verpakkingen van Kirup.

DE OORSPRONG VAN DE DRANK

Voor het nieuwe merk Kirup is een logo gerealiseerd die het product Guayusa kenmerkt in twee elementen: het blad en een veer. Het blad symboliseert het Guayusablad en de veer de afkomst van de drank, namelijk indianen uit de Amazone. Men dronk dit vroeger al om alert en gefocust te zijn tijdens het jagen.

Samenwerking

BRANDING & DESIGN
PHANATIQUE
vormgeving logo groningen anderz-makelaar

AnderZ makelaar

Branding & design

Lees meer
logo groningen makelaar pandomo

Pandomo Makelaars

Design huisstijl & drukwerk

Lees meer