EPI-kenniscentrum

Een identiteit creëren met een passend webdesign voor een nieuw Gronings platform voor studenten en bedrijven. Zo luidde de briefing voor het EPI-kenniscentrum. Het EPI-kenniscentrum is een kennis- en praktijkcentrum op het gebied van aardbeving bestendig bouwen. Het Alfa-college, de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit Groningen bundelen hiervoor hun expertise in EPI-kenniscentrum.

Het beeldmerk dat ontworpen is voor het EPI-kenniscentrum bevat de 3 pijlers, namelijk: Educatie, Praktijk en Innovatie. Kortom, de letters E, P en I zijn hierin verwerkt. De golvende lijnen symboliseren de trillingen die ontstaan bij een aardbeving. Deze lijnen zijn consistent in de gehele huisstijl verwerkt.

Website

Signing

Samenwerking

BRANDING & DESIGN
PHANATIQUE
WEBDEVELOPMENT
GLAS OM LOOD
SIGNING
DRUKKERIJ VAN ARK

De Oude Garage

Branding, vormgeving & website

Lees meer
vormgeving logo groningen saul

Saul

Branding & design

Lees meer