Even lekker
face to face.
Duurzaam design uit hartje Groningen?
Phanatique, spreek je uit als: fanatiek. Suzanne vormt samen met andere zelfstandige specialisten een creatief collectief. Door onze vakmanschappen met elkaar te vermengen, versterken we elkaar. De meesten van ons werken letterlijke naast elkaar, dus we kunnen snel met elkaar schakelen.
Elkaar inspireren, aanvullen en overtreffen. Simpel, toch? Dit doen we nu al ruim 10 jaar met veel plezier en met steeds meer groene keuzes.
Een lach voor elke bewustere keuze in design
Tot het naadje
Blij worden we van jouw succes dat je behaalt met jouw identiteit. Door mee te denken over jouw wensen, geloven we er in, om alles er uit te halen wat er in zit. Het liefst ‘een beetje duurzaam’, want dat vinden we belangrijk!
Merkervaringen ontwikkelen
Samen verzorgen we je volledige branding tot in de puntjes. We definiëren de merkstrategie, de reden voor het bestaan van je merk en zorgen ervoor dat de visuele identiteit aansluit op jouw behoeften en die van je doelgroep.
Creatief maatwerk uit het Noorden
Wij zijn ook maar mensen
Suzanne Veelers
Fanatieke founder
Harco Janssen
Codeklapper
- Ontdekken
- Concept en strategie
- De rode draad
- Creatieve productie
- Actie(f blijven)!
Voor we in het diepe springen is een goede analyse noodzakelijk, maar ook een kennismaking om te kijken of we ‘klikken’. We willen je merk en visie leren kennen en begrijpen. Wat is de huidige situatie van het merk en waar willen we naar toe? Samen stellen we vast wie we willen bereiken, met welk doel en welke (combinatie van) middelen we hierbij willen inzetten.
De doelgroep en bijbehorende interactiepunten staan centraal. Waar heeft de doelgroep behoefte aan en waar bevindt deze groep mensen zich? Zijn er nog subdoelgroepen waarvoor een andere aanpak nodig is? Voor elk middel bepalen we samen op welke manier het wordt ingezet om jouw verhaal te vertellen.
Het concept is de rode draad in het verhaal dat haarfijn aansluit op het merk. De kernwaarden worden bepaald en vormen de basis voor de gehele visuele identiteit. De kernwaarden moeten een herkenbare meerwaarde gaan vormen voor de doelgroep.
Het concept staat en het merk krijgt een gezicht. De persoonlijkheid wordt herkenbaar vormgegeven in alle communicatiemiddelen. Een consistente doorvertaling van de identiteit is vereist. Hierbij voel je een eenduidige sfeer en uitstraling. Wij helpen vervolgens met de productie van de offline- en online middelen door nauw samen te werken met andere specialisten. Een advies op vlak van impact en milieu is vanzelfsprekend voor ons.
De lancering is daar, yes! De wereld staat echter nooit stil, dus wij ook niet. We willen de meest recente trends bijbenen en nieuwe kansen blijven benutten. Samen blijven we alert, om jouw merk scherp te houden. Laten we vooral fanatiek de slingers blijven ophangen.