Kinderopvang Zien
Wij zien jou

Oog voor ontwikkeling

Kinderopvang Zien benaderde ons voor de positionering van hun nieuwe organisatie. Een organisatie met een duidelijke visie, waarbij de mens, met name de medewerker, centraal staat. Na diverse brainstorm- en identiteitssessies staat hun merk nu als een huis en werken we nog iedere maand aan een strategische doorontwikkeling.

Uitdaging

De uitdaging lag in de creatie van een volwassen en exclusieve identiteit en huisstijl. Zien is geen doorgaanse kinderopvang en daarom moet dit in de uitstraling ook helder naar voren komen. Tegelijkertijd moet het wel herkend worden áls opvang. Alles is vastgelegd in een overzichtelijk brandbook en educatieve styleguide. 

Onze kracht.

Aanpak.

PLAY IT

Na een energieke kennismaking en een uitgebreide briefing, is er een strategie en planning bepaald. Het te bewandelen pad was duidelijk en er moest met enige vaart gestart worden, te beginnen met de bepaling van de identiteit en kernwaarden. In samenwerking met Bureau Kurk is er een brandbook ontwikkeld, waarmee de nieuwe organisatie een gezicht gegeven kon worden. 

Met de huisstijl ontwikkeling incl. alle uitingen, was er de behoefte aan eigen beeldmateriaal, met een hele gave shoot als resultaat. Binnen no-time was er een compleet nieuw merk ontworpen, met een herkenbare uitstraling en eigen visie. 

Brandvideo.

Een niet alledaagse kinderopvang.
Hoe ziet dat er dan uit? De pedagogische visie die Zien nastreeft is te herkennen in alle uitingen:  de medewerker staat centraal, met oog voor de kinderen en ouders. De doelgroep voelt dat ‘ie gezien wordt.
Een kleurrijk palet, met een rustige basis.
" Wat een vliegende start hebben we gemaakt met jullie. Ons verhaal klopt met de uitstraling. Heel trots op! "

Meer moois zien?