Generatie Werkgeluk
Generatie Werkgeluk
Meer dan brood op de plank
Generatie Werkgeluk is een nieuwe jonge speler in de markt, als het gaat om gelukkig personeel en collega’s. De vraag of wij een nieuw, vrolijk en positief merk konden ontwikkelen? Ja.
Uitdaging
De uitdaging lag in de creatie van een serieus, maar frisse uitstraling. De focus op het positieve, omdat de doelgroep wellicht in een minder positieve sfeer is bij het benaderen van Generatie Werkgeluk.
Aanpak.
PLAY IT
Na een zonnige briefing, is er een strategie en planning bepaald. We gingen vlot van start en vonden gauw een leuke samenwerking. De stijl ontwikkelde zich vloeiend, na de eigen teksten met een tikje humor te hebben geredigeerd.
De toon was gezet en de huisstijl klopte met de gewenste uitstraling. In samenwerking met KV foto is er een fotoshoot georganiseerd om een eigen beeldbank te ontwikkelen voor de online communicatie.
'Werkongelukkige mensen', wat willen zij zien en ervaren?
De nadruk ligt op het positieve “we komen hier samen uit” sfeer. Maar een serieuze ondertoon, die kwaliteit en professionaliteit uitstralen moest ook worden belicht. Dan kom je bij GW op één ding uit: een tikje humor, luchtig benaderen, met inhoudelijk sterke context.