Generatie Werkgeluk
Generatie Werkgeluk

Meer dan brood op de plank

Generatie Werkgeluk is een nieuwe jonge speler in de markt, als het gaat om gelukkig personeel en collega’s. De vraag of wij een nieuw, vrolijk en positief merk konden ontwikkelen? Ja. 

Uitdaging

De uitdaging lag in de creatie van een serieus, maar frisse uitstraling. De focus op het positieve, omdat de doelgroep wellicht in een minder positieve sfeer is bij het benaderen van Generatie Werkgeluk. 

Onze kracht.
ontwerp logo werkgeluk
design werkgeluk logo groningen

Aanpak.

PLAY IT

Na een zonnige briefing, is er een strategie en planning bepaald. We gingen vlot van start en vonden gauw een leuke samenwerking. De stijl ontwikkelde zich vloeiend, na de eigen teksten met een tikje humor te hebben geredigeerd.

De toon was gezet en de huisstijl klopte met de gewenste uitstraling. In samenwerking met KV foto is er een fotoshoot georganiseerd om een eigen beeldbank te ontwikkelen voor de online communicatie. 

'Werkongelukkige mensen', wat willen zij zien en ervaren?

De nadruk ligt op het positieve “we komen hier samen uit” sfeer. Maar een serieuze ondertoon, die kwaliteit en professionaliteit uitstralen moest ook worden belicht. Dan kom je bij GW op één ding uit: een tikje humor, luchtig benaderen, met inhoudelijk sterke context. 

Een kleurrijk palet, met een herkenbare stijl.
generatie werkgeluk logo groningen
generatie werkgeluk website groningen
design werkgeluk website groningen
" Ik vind het heel tof hoe je qua branding de boodschap kan versterken door het ‘haakje’ te gebruiken. En website ontwerp, ik werd er helemaal hyper van. Heel blij mee! "

Meer moois zien?

Suikerterrein
Suikerlaan 38
9743 DA Groningen

Blijven lachen hè!